Reklamace
Reklamace, vrácení a výměna zboží
Ze zákona má zákazník nárok na záruční dobu 24 měsíců a nákup v našem e-shopu není výjimkou. Záruční doba běží vždy od převzetí zboží. Do záruční doby se nepočítá doba vyřizování reklamace zboží. Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba nová, a to od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou). Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
Oprávněné reklamace jsou vyřizovány bezplatně, u neoprávněných účtujeme dopravné a manipulační poplatek ve výši 300 Kč. Poškození při přepravě není důvodem pro reklamaci u prodejce - tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí.
V případě, že po převzetí není námi dodané zboží ve shodě s kupní smlouvou, můžete zboží reklamovat dle platných reklamačních pravidel a zboží bude bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedeno do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě nebo bezplatně vyměněno. Rozpory s kupní smlouvou včetně vad spotřebního zboží je možné reklamovat po celou záruční dobu, tedy 24 měsíců od převzetí zboží.
Výměna zboží
Na výměnu zboží má kupující právo do 14 dnů od jeho obdržení. Pro výměnu je třeba kontaktovat naše reklamační oddělení telefonicky či e-mailem a domluvit si detaily výměny. Poté zboží, které chcete vyměnit, zabalte, přiložte daňový doklad a zašlete na vaše náklady na adresu naší provozovny. Jakmile zboží obdržíme, provedeme kontrolu. Pokud bude vše v pořádku, pošleme vám na e-mail výzvu k úhradě poštovného, popřípadě doplatku za nové vyměněné zboží. Po uhrazení požadované částky zasíláme zboží na vaši adresu.
Upozornění: Pokud se nejedná o reklamaci, ale o výměnu zboží, hradí náklady na přepravu zákazník.
Kontakt na reklamační oddělení:
2H Service s.r.o.
Šulkovna 474, 250 66, Zdiby
email: info@easysport.cz
telefon: +420 704 357 641